Halaman

Pengikut

Ahad, 15 Januari 2012

terima kasih Ya Allah...

Sesungguhnya setiap orang ada melakukan kesilapan dan kesalahan.. namun Dia Yang Maha Esa senantiasa memberi peluang untuk kita memperbetulkan kesilapan kita.... dan aku bersyukur kerana aku diberi peluang itu utk memperbetulkan kesilapan dan kesalahan aku dulu...

Alhamdullillah Dia masih bagi aku peluang untuk memperbetulkan kesilapan aku...
aku pernah tersilap langkah jauh terpesong dan tersasar dari jlnNya namun aku cepat disedarkan dan di kejutkan dari terus tersasar dan terpesong.. dan akhirnya aku masih diberi peluang utk kembali kepangkal jalanMu...

Moga aku tidak akan tersasar lagi... Ya Allah bimbing la la hambamu ini untuk kembali ke pangkal jalan Mu dan berada di landasan yg betul....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan