Halaman

Pengikut

Rabu, 28 Disember 2011

buku cerita aku....

rasanya dah lama aku x beli novel sbb asyik dok belek ladtop so aku jd malas nak beli novel dan malas nak membaca... tp baru2 ni aku terajin plak beli sebijik novel yg kira agak tebal la



Tajuk : AKU YANG KAU TINGGALKAN
Penulis : ALINA HAIZAR
Terbitan : KAKI NOVEL...

masa mula2 beli novel ni ada org kata x best sbb ayat dalam cter ni x best... tp aku gagahkan jua beli dan gagah membacanya and then aku buat keputusan sendiri yg cerita ni best .... masa aku baca cter ni aku jd emo sikit sbb 2-2 watak hero dan heroin ni egonya tinggi masing2 x mo ngalah.... aku ada la nangis ckit bila baca novel ni terutama bila bab anak yg mana tetiba hero nak rebut hak anak dari heroin... sbb ada ckit2 terkena kat aku... sedih siotttt... apa pun aku berani bagi 4bintang kat buku ni terbaikkkkkkkkkk

2 ulasan: