Halaman

Pengikut

Selasa, 13 Disember 2011

majlis hi-tea

Hari ni 13/12/2011 majlis hi-tea PUSPANITA SPRM di adakan ngan nama "SEUNTAI KASIH KENANGAN ABADI" diadakan di SPRM.... tema depa adalah Arabian... kira aku pakai la dress labuh ni cam ala2 arabian la... apa pun kira ok la majlis td.. happening la juga ngan kehadiran ramai yg best2... tq so much AJK PUSPANITA yg x pernah lupa kat aku hehehehe

(kira cam arabian la ni kan...)

ini la dia cenderahati yg depa bg kat aku.. brooch tu adalah Door Gift dan frame tu plak adalah hadiah kenang-kenangan dari PUSPANITA sempena persaraan aku dari PUSPANITA



aku paling suka tengok gambar ni sebab aku suka tengok my x-boss (Dato' Sutinah) menyanyi lagu POKOK hehehe so cute la Dato'.. lap u la so much hehhehe


ni plak aku ngan x-pengerusi PUSPANITA SPRM iaitu Datin Seri Panglima Isha Mahamud... yg plg istimewa dia ni adalah sorang datin yg ckp low-profail betapa bagusnya dia x pernah nak pandang rendah org bawah dia heheh sayang datin... suka tengok dia sebab dia x lokek ngan senyuman.. moga Allah akan senantiasa memberi rahmat keatas Datin Datuk dan keluarga..



yang ni plaka my best buddies Punitha and Ila.. kawan gaduh kawan baik kawan segalanya kat depa la aku selalu ngadu masalah aku sbb hanya depa jerk yg terlebih paham aku... sampai ramai perasan mana ada kami tetap bersama dlm majlis ni pun kami still dok 1 meja w/pun aku di sediakan meja khas VIP tp aku x mo sbb x leh dok jauh dari kwn bek aku 2 org ni termasuk la kak rohasyati kak lin dan midah hehehhe

atur cara majlis...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan