Halaman

Pengikut

Jumaat, 30 Disember 2011

Rindu sangat2

mmmm mmg kes parah dah ni pandang sana nmpk dia pndg sini nmpk dia betul la kata member aku kak t aku ni dah parah huhuh tp cam ner nak uat dah dok ingt kat dia sapa swuh dia bikin aku dok seriau ingat sama dia...






aku betul2 rindu sama dia rindu nak tengok wajah dia nak tengok senyum dia nak tengok cara dia ketawa rindu nak dengar suara dia rindu nak dengar gelak tawa dia dan paling rindu adalah the way he call me busyuk... itu la panggilan yg paling aku rindu nak dengar sbb x ada org lai yg dok call aku ngan panggilan tu kecuali dia... gelaran yg dia beri ntah cam ner gelaran tu melekat kat aku ...

miss u so much sayang.... moga tahun baru ni akan beri satu sinar baru dalam perhubungan kita kerana sesungguhnya aku mengharapkan sesuatu yang memberi sinar bahagia dalam perhubungan ini dengan sebuah ikatan yang murni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan