Halaman

Pengikut

Sabtu, 31 Disember 2011

SeLaMat TahUn B@Ru SaYaNG



lai beberapa jam jerk lai nak melangkah ke tahun baru 2012.. cam x caya jerk cepat sangat masa berlalu... aku cam besa x akan buat azam baru sbb azam thn2 yg lepas pun x tercapai... so x yah azam cuma berdoa agar tahun ini akan lebih baik dari tahun2 sebelum ni.. (hope la)

pada dia yang aku sayang Mr. N aku ucapkan selamat tahun baru sayang and i'm still setia menanti w/pun 3thn aku still menanti dan menanti janji di meterai... hope penantian ini akan berakhir pada tahun ini.. sayang ku padamu tak pernah berubah...

buat kawan2 aku yang aku sayang aku doakan agar persahabatan kita akan terus kekal hingga ke akhirnya terutama uat mek k, ila, punit, leen dan special buat kak t yg setia menjadi pendengar ku yang setia...

buat ank tersayang muhammad asyraff mummy alwaz doakan yg terbaik buat mu sayang dan remember this year tahun tuk kamu berperang so buat terbaik mummy alwaz be wif you sayang.. luv u sayang...

so happy new year 2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan