Halaman

Pengikut

Jumaat, 10 Februari 2012

Gugurnya Air Mata Seorang Lelaki....

Pagi ni td dapat call dari my niece Adibah yg my cousin's wife meninggal dunia. Aku terus and mak su terus shoot balik kg ziarah famili... sampai jerk rumah arwah aku ternampak my cousin.. mula2 aku pelik gak sebb aku tengok dia very cool leh siap dok lepak2 sambil hisap rokok.... and then aku masuk dalam rumah plak sebab nak tengok arwah uat kali terakhir aku terpandang anak2 arwah 3 perempuan 1 lelaki semua masa tu tengah baca yassin. Yang lelaki aku tengok tenang dan relaks jerk yg pompuan jerk aku tengok kejap2 nangis terutama si Along tambah sayu bila ingat yang si Along nak kawin bln 5 ni... segala persiapan dah buat...

Bila dah setel semua lepas masa nak mandikan jenazah baru aku terpandang muka anak lelaki tunggal arwah menangis....

Dah siap mandi dan dikapankan maka dipanggil semua ahli keluarga untuk bagi penghormatan terakhir iaitu kucup arwah buat kali terakhir. mula2 aku pandang cousin aku relaks lagi tp akhirnya gugur jua air mata lelakinya sedih dan sayu kerana kehilangan orang yang paling dia sayang dan orang hidup dengan dia lebih 20thn.... masa tu aku mmg kesian sangat tengok dia.... apa pun aku hope sangat agar cousin aku and anak2 dia tabah dan kuatkan semangat...

Al-Fatihah buat Kak Nora.... MOga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama2 dengan orang2 yang beriman... amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan