Halaman

Pengikut

Rabu, 29 Februari 2012

memang dasar manusia...

x tau nak ketagori kan ko ni jenis manusia cma ner.... dulu bkn main laikan ko kutuk dia ko hina dia ko cerca dia mcm2 hingga aku jd kesian kat ko abis la semua keburukkan dia ko buka bkn stakat perangai dia sampai apa yg berlaku antara ko ngan dia atas katil pun ko cter kat aku...

mmg la manusia jenis cam ko ni adalah manusia perosak sebenarnya... puas ko mainkan aku akhirnya ko balik kat dia dan sekarang ni ko cuba tunjuk kat aku betapa bahagianya ko ngan dia dan betapa sayangnya ko kat dia tp semua tu x leh nak tutup betapa busuknya perangai dan sikap ko dulu.. aku simpan semua cter ki baik dlam ingatan aku dan aku alwaz berdoa pada tuhan agar ko sedar apa yg ko dah buat...

apa pun aku hope one day Allah will be open semua kebusukkan ko tu... aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan