Halaman

Pengikut

Rabu, 29 Februari 2012

My x bos

hari ni tetiba aku nak cter pasal my x-boss.. kalau dulu masa dia jd boss aku dia lom lai bergelar Dato' dulu kami panggil dia Hjh jerk.. la ni dia dah jd Tim. Ketua Pesuruhjaya (P) SPRM...


nak cter ckit pasal dia ni.. huh dia ni mmg garang mmg cengel tp dia baik ati... cam ner cengel pun dia cam ner garang pun dia aku still leh kwn ngan dia sebab dia ada angin baik dia...

segarang2 dia aku x pernah nampak atau dengar dia campak fail ke muka org sekurangnya dia ada perikemanusiaan..
aku belajar banyak benda dari dia... belajar kenal disiplin dan menepati masa time keje pun semua dari dia.. kalau dulu aku ngan mek k x berani nak kuar lama2 tkt dia membebel sekali dia membebel mau tercaput taik telinga aku ngan mek k... tp cam ner membebel pun dia pandai amik ati staff dia terutama pompuan kalau dia g mana2 dia x pernah lupa beli ole2 tuk kami sebab tu sampai skrg aku sayang dia sbb aku blm pernah lai jumpa boss pompuan cam dia...

apa pun aku doakan Dato' Su akan alwaz sucsess dlm life dia

1 ulasan: